شما که در این صفحه هستید ممکن است از بازایابی محتوا اطلاعات کلی داشته باشید و به دنبال اطلاعات بیشتری هستید. یا ممکن است قصد به راه انداختن کسب و کار خود را دارید و میخواهید قدمهای خود را درست و محکم بردارید.
در عصری که شاهد جهانی شدن و رقابت تنگاتنگ فرهنگها هستیم، هرگونه مدیریت و مهندسی فرهنگی با غفلت و عدم بهرهگیری از بازاریابی فرهنگی (در چارچوب ارزشهای فرهنگی جامعه)، دچار ناکارآمدی و بحران خواهد شد.
در این مطلب نحوه تدوین متن، انواع محتوا، روندهای مرسوم، استراتژیها و نمونههایی برای بازاریابی محتوا را شرح میدهیم.
مخاطبان: افرادی با علایق یا برنامههای مشترک هستند. برای مثال افرادی که یک خرید یک محصول را تکرار میکنند.
از یک الگو ساده برای خبرنامه استفاده کنید. برای افزایش نرخ تبدیل خبرنامه تمام محتوا را در آن ارائه ندهید و در فرمتی به صورت زیر آن را برای مخاطبان ارسال کنید.
تفاوت استراتژی بازاریابی محتوا با استراتژی محتوا و برنامه محتوا
فیلم آموزش استراتژی اقیانوس آبی برای مدل کسب و کاری سودآور در استارتاپ ها در فرادرس کلیک کنید
از جمله شبکههای اجتماعی محبوب میتوان به فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و توییتر اشاره کرد.
فقط باید ایدههای خاص و جالب برای تولید محتوا داشته اشید. در ابتدا انتخاب موضوع برای تولید محتوا آسان است. اما پس از مدتی باید به دنبال ایده تولید محتوا باشید.
نویسنده مطلب زینت فلاح من زینت فلاح، ارشد روان سنجی هستم. هشت ساله که ترجمه متون روانشناسی،مدیریت و فناوری رو انجام میدم.
ابزارهای زیادی برای تنظیم استراتژی محتوا وجود دارند. در این مقاله ما چند مورد از بهترینها را معرفی میکنیم.
داشتن تقویم محتوایی بهترین زمان ممکن برای انتشار مطالب را تضمین و کل تیم را هماهنگ میکند.
آگاهی، ملاحظات و تصمیم گیری. توجه به این سه مرحله در طول تولید محتوا بسیار مهم است. هر مرحله را به صورت مختصر توضیح میدهیم.
افراد نیز به بسترهایی مثل یوتیوب و اینستاگرام به شدت به ویدئو علاقهمند هستند.
For more info on {استراتژی لینک سازی داخلی visit the web-site.