The smart Trick of بازاریابی محتوا That Nobody is Discussing
Etusivu › Foorumit › Yleinen keskustelu › The smart Trick of بازاریابی محتوا That Nobody is Discussing
Avainsanat: 10
- Tämä aihe sisältää 0 vastausta, 1 osallistuja, ja päivitettiin viimeksi 7 kuukautta sitten kelleeschmitt44 toimesta.
-
KirjoittajaViestit
-
2.5.2024 klo 13.01 #26619kelleeschmitt44Osallistuja
فصل ششم و هفتم بازاریابی و استراتژی محتوا را بیان میکند و دو فصل آخر موفقیت و برنامهریزی در بازاریابی محتوا را آموزش میدهند.
از وقتی رسانهها شکل گرفتند، دنیای آدمها پر شد از محتواهای جور و واجور؛ اینجا قرار است درباره نوعِ زرد این محتواها حرف بزنیم، اصلا ببینیم محتوای…
پس ایدههایی که از این ابزار میگیرید در واقع علاقهای است که مخاطبان در شبکههای اجتماعی به موضوعات مختلف نشان دادهاند.
علاوه براین مسئله رشد حیرت انگیز صنایع فرهنگی، منجر به تولیدات سرسام آور فرهنگی شده و جریانی یکسویه و نامتوازن از تولیدات فرهنگی، هویت و زندگی فرهنگی جوامع را مورد تهدید قرارداده است.
اهمیت بازاریابی فرهنگی بسیار بیشتر از چیزی است که این روزها مرسوم شده است. در واقع فرهنگ به بازاریابان این توانایی را میدهد تا ارتباط بیشتری را با مخاطبان خود برقرار کنند. به این ترتیب میتواند باعث افزایش پیشرفت در کسبوکار شود. قبول نکردن اهمیت فرهنگ در ایجاد کسبوکار موجب کاهش مزیت رقابتی و رقابتپذیری میشود.
هنگامی که نوع محتوا انتخاب شد باید کانالهای محتوایی برای انتشار این محتوا در آنها مشخص شود. محتوا را در کجا به اشتراک خواهید گذاشت؟ آیا محتوا به صورت زنده یا ضبط شده به اشتراک گذاشته میشود؟ محل انتشار برخی از محتواها هم مشخص است.
برندینگ کار سختی است و نیاز به خلاقیت و حتی هزینه بالایی دارد. اما بازاریابی محتوایی یکی از بهترین روشها برای آگاهی از برند است.
از جمله شبکههای اجتماعی محبوب میتوان به فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و توییتر اشاره کرد.
نگرشهای افراد ناشی از فرهنگ و جایی است که فرهنگ در آن نفس میکشد و رشد میکند. عمدهترین دلایل اهمیت بازاریابی فرهنگی عبارتند از:
تولید مقالات با محتوای ارزشمند و انتشار آنها در سایت خودتان
حل مشکلات و چالشهای مخاطبان با کمک محصولات و خدمات خودتان را به آنها نشان میدهید.
میتوان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهرهگیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبطترین تبلیغات هدفمند کلیدواژهای را با توجه به کمپینهای فعال کسب و کار به کاربران نمایش میدهد. این پلتفرم با شبکهای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجارهای همکاری میکند. با توجه به اینکه شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وبسایتهای بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهرهگیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژهای میتوان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدفگذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقهمند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم میشود.
نمونههایی از این نوع تبلیغات، محتوای حمایت شده، تبلیغات کلیکی و بازاریابی موتورهای جستوجو است.
اگر میخواهید کمی سرسبزی به وبلاگ و سایتتان اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، این مقاله را بخوانید! با محتوای همیشه سبز، همواره افرادی را به…
In case you loved this post and you would like to receive more information about هزینه تولید محتوای متنی به چه چیزهایی بستگی دارد؟ assure visit our own webpage.
-
KirjoittajaViestit
- Et voi vastata aiheeseen kirjautumatta sisään.