پرسونا: اطلاعاتی دقیق و ساختگی از یک گروه فرضی کاربران است.
برای این کار یک موضوع مناسب برای مطلب خود انتخاب کنید. در انتخاب موضوع دو روش زیر را میتوانید به کار بگیرید.
چه چیزی از خود محتوا مهمتر است؟ استراتژی محتوا. ما در این دوره یاد میگیریم محتوا را به ابزاری برای رشد صعودی کسب و کار تبدیل کنیم.
این کتاب اثر جو پلیتسی و ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی است و به ارائه روشهایی برای فروش بیشتر با تبلیغات و بازاریابی کمتر میپردازد.
دوست دارید مقالههایی بنویسید که واقعاً مفید و ارزشمند باشند و تا مدتها در ذهن خوانندگان باقی بمانند؟ اگر جوابتان مثبت است، این دوره آموزش تولید محتوا برای شماست
هرم بازاریابی محتوایی: روشی برای کار کمتر، بازدهی بیشتر
حالا باید بودجه مورد نیاز را مشخص کنید. با توجه به نوع محتوا و کانال اجتماعی مدنظرتان، بودجه را محاسبه کنید. برای این منظور پرسشهای زیر را از خودتان بپرسید:
برای این کار میتوان از «نشریلا» به عنوان بزرگترین پلتفرم این حوزه تخصصی نام برد. کاربرد دیگر نشریلا، استفاده از آن برای بررسی و معرفی محصولات است.
بیاید اصلا ببینیم بازاریابی محتوا چیست؟ یادگیری را با خواندن این مقاله شروع کنید!
کتاب بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر
مثلا محتوای لندینگ پیج و کال تو اکشن برای ایجاد انواع لید فروش مناسبه، محتوای وبلاگ برای جذب اولیه و قسمت اولیه قیف، محتواهای کاربردی و خبرنامه برای مشتریهای وفادار و …
برای جلوگیری از این اتفاق، حدود ۱۰ درصد از مطالب خود را برای افراد، شخصیسازی کنید و آن را در وبلاگ خود منتشر نکنید، فقط آن را برای افراد حاضر در لیست ایمیل خود ارسال کنید.
بازاریابی فرهنگی فرهنگ سازمانی مدیریت بازاریابی هوش فرهنگی
گفتیم بازاریابی محتوا سالها قدمت داشته است اما این اصطلاح مدتی است که باب شده و این سبک از بازاریابی جدیدا اهمیت پیدا کرده است اما چرا؟ چه دلایلی باعث شده است که متخصصان به اهمیت بازاریابی محتوایی پی ببرند؟ در ادامه چند دلیل مهم را برای شما بیان میکنیم.
If you have any sort of concerns pertaining to where and the best ways to use آشنایی با مفهوم تولید محتوا, you can contact us at our own web-page.