تولید محتوای سرگرمکننده، ارتباط بین برند و مشتریان را تقویت میکند.
برای این کار یک موضوع مناسب برای مطلب خود انتخاب کنید. در انتخاب موضوع دو روش زیر را میتوانید به کار بگیرید.
جذب مخاطب نیز شامل جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان قبلی و در نهایت کسب درآمد از تولید محتوا میشود.
او فهمیده بود اگر محتوای مفید و کاربردی برای مخاطبانش تولید کند، مخاطبان نیز بیشتر با آن کسب و کار ارتباط برقرار کرده و تبدیل به مشتری میشوند. در ادامه تصویر دو صفحه از روزنامه جان دیر را میبینید:
آنها لینک ارتباط با خدمات خودشان را درون محتوا قرار داده و در مورد مشتریانی که به تجربیات مثبتی رسیده اند، صحبت میکنند.
برای آشنایی بیشتر و دسترسی به خدمات نشریلا + اینجا کلیک کنید.
حالا باید بودجه مورد نیاز را مشخص کنید. با توجه به نوع محتوا و کانال اجتماعی مدنظرتان، بودجه را محاسبه کنید. برای این منظور پرسشهای زیر را از خودتان بپرسید:
برای حل مشکلات مربوط به محتوا، راهحل، تولید بیشتر محتوا نیست. بلکه همانطور که در گام دوم توضیح دادیم هر روز محتوای زیادی تولید میشود که برای مخاطبان کاربردی نیست.
فقط باید ایدههای خاص و جالب برای تولید محتوا داشته اشید. در ابتدا انتخاب موضوع برای تولید محتوا آسان است. اما پس از مدتی باید به دنبال ایده تولید محتوا باشید.
محتوا را تولید کرده و منتشر کنید تا مخاطبان از آن استفاده کرده و احتمالاً به مشتری واقعی تبدیل شوند. از تقویم شبکه اجتماعی یا تقویم سردبیری برای تولید و انتشار مستمر محتوا استفاده کنید.
متعلق به خود کسبوکار: به اشتراکگذاری محتوا در شبکههای اجتماعی خود مانند فیسبوک، توئیتر، لینکدین و اینستاگرام فرصتی سریع، قابل تنظیم و رایگان برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است.
برای اینکه محتوای مرجع شما کارایی داشته باشد و افراد آن را جدی بگیرند، باید ۱۰۰ درصد معتبر باشد. انتشار محتوای گمراهکننده و ناقص به شهرت شما آسیب میزند.
آگاهی، ملاحظات و تصمیم گیری. توجه به این سه مرحله در طول تولید محتوا بسیار مهم است. هر مرحله را به صورت مختصر توضیح میدهیم.
اما از آنجایی که ” چگونه استراتژی محتوا بچینیم” سوال بسیاری از کاربران است در ادامه ۷ گام مهم برای چیدن استراتژی محتوا را توضیح میدهیم.
If you adored this article so you would like to receive more info with regards to {5 i implore you to visit our own website.