Everything about تولید محتوا

Etusivu Foorumit Yleinen keskustelu Everything about تولید محتوا

Avainsanat: 

1 viesti (1 yhteensä)
  • Kirjoittaja
    Viestit
  • #26557
    kelleeschmitt44
    Osallistuja

    تولید محتوای سرگرم‌کننده، ارتباط بین برند و مشتریان را تقویت می‌کند.

    در ادامه سوالات متداول پیرامون بازاریابی محتوا را مطرح می‌کنیم و به آن‌ها پاسخ می‌گوییم.

    بازاریابی محتوایی یک استراتژی بلندمدت است. اگر چه ممکن است شروع آهسته‌ای داشته باشید اما هر کدام از مراحل زیر برای ایجاد پایه‌های محکم ضروری هستند.

    این کتاب اثر جو پلیتسی و ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی است و به ارائه روش‌هایی برای فروش بیشتر با تبلیغات و بازاریابی کمتر می‌پردازد.

    برای ایجاد ارتباط ابتدا باید مخاطب هدف خود را مشخص کنیم. مخاطبان هدف در سه سطح زیر تعریف می‌شوند.

    میشه درباره ارتباط بازاریابی محتوا و قیف فروش هم توضیح بدید؟

    برای ردیابی کردن محتوا باید قبل از ایجاد آن نحوه کارکرد آن را دریابید. برای درک اینکه آیا محتوای شما عملکرد مناسبی دارد یا خیر، به جای بازدید، به اقدامات توجه می‌کنیم. در اینجا ۴ معیار بازاریابی محتوا مطرح می‌شود.

    از این فرم می‌توانید برای ورود و یا ثبت نام در مجله فرادرس استفاده کنید.

    برای افزایش بازدید گوگل باید محتوای مرجع تولید کنید. این گونه محتوا، پست‌هایی تحقیقاتی حاوی داده‌های جالب و جدید هستند. وبلا‌گ‌نویسان و روزنامه‌نگاران از این داده‌ها در مقالات خود استفاده می‌کنند.

    قیف فروش و بازاریابی محتوا سیستمی است که به وسیله محتوای مناسب هر مرحله (آگاهی، ارزیابی، خرید) به کسب‌وکارها در جذب مشتریان احتمالی کمک می‌کند.

    باید مخاطبان خود را درک کنید و نحوه و مسیر تفکر، یافتن پاسخ و راه‌حل آن‌ها را بشناسید. به وسیله این تحقیقات استراتژی بازاریابی محتوا را تعیین کنید. این استراتژی مراحل مختلف سفر خریدار را ترسیم می‌کند. اولین قدم ایجاد نقشه سفر مشتری و قیف فروش و بازاریابی است.

    این موضوع در مورد اینستاگرام و فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی صدق نمی‌کند.

    نمونه‌هایی از این نوع تبلیغات، محتوای حمایت شده، تبلیغات کلیکی و بازاریابی موتورهای جست‌وجو است.

    گفتیم بازاریابی محتوا سال‌ها قدمت داشته است اما این اصطلاح مدتی است که باب شده و این سبک از بازاریابی جدیدا اهمیت پیدا کرده است اما چرا؟ چه دلایلی باعث شده است که متخصصان به اهمیت بازاریابی محتوایی پی ببرند؟ در ادامه چند دلیل مهم را برای شما بیان می‌کنیم.

    If you cherished this post and you would like to receive more information with regards to {5 kindly visit the website.

1 viesti (1 yhteensä)
  • Et voi vastata aiheeseen kirjautumatta sisään.