بازاریابی محتوا به فرایندی در کسب و کار گفته میشود که با تولید محتوای جذاب، مفید و مجاب کننده باعث جذب و درگیر شدن مخاطبان کسب و کار میشود.
بلاگها از جمله قدرتمندترین انواع محتوای درونگرا هستند. اهداف و موضوعات مدنظرتان را با حداکثر خلاقیت در بلاگها مطرح میکنید. با کمک یک بلاگ، قادر به تبلیغ کردن سایر انواع محتوای درونگرا و مقالات از طریق لینکها، دکمههای به اشتراک گذاری در شبکههای اجتماعی و اطلاعات محصول و خدمات هستید.
معیار به اشتراکگذاری: در این معیار میزان به اشتراک گذاشتن محتوا توسط مخاطبان اهمیت دارد.
اینفوگرافیکها به شکل گرافیکی و ساده به نمایش محتوا، اطلاعات و داده میپردازند. اینفوگرافیک ها با ترکیب متن، جملات کوتاه و تصاویر به روشی عالی برای تبادل اثربخش محتوا تبدیل شده اند.
بازاریابی محتوایی هزینه کمتری دارد ولی تاثیر آن در دراز مدت دیده میشود. در حالی که هزینههای تبلیغات بالاست.
هنگامی که نوع محتوا انتخاب شد باید کانالهای محتوایی برای انتشار این محتوا در آنها مشخص شود. محتوا را در کجا به اشتراک خواهید گذاشت؟ آیا محتوا به صورت زنده یا ضبط شده به اشتراک گذاشته میشود؟ محل انتشار برخی از محتواها هم مشخص است.
برای اینکه مطمئن شوید محتوای شما بیشترین تاثیر ممکن را دارد، باید به چندین نکته توجه کنید.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
اما برای اینکه بتوان مشتری را به سوی تولید این نوع محتوا هدایت کرد نیاز به تدوین نقشه سفر مشتری خواهید داشت.
امروزه بازاریابی محتوا را زیرمجموعهای از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی درونگرا میدانند، ولی تولید محتوا برای بازاریابی کاری جدید و فقط مختص به محیطهای دیجیتال نیست.
موجب بقای موسسات و تولید کنند گان و عرضه کنندگان کالاهای فرهنگی میشود.
برای اینکه مشخص کنید چه نوع محتوایی نیاز دارید، پرسونای مخاطب در شناخت کاربران به شما کمک میکند.
ساخت پادکست سخت نیست ولی میزان جذابیت آن باعث شده اثرگذاری بالایی داشته باشد.
اگر میخواهید کمی سرسبزی به وبلاگ و سایتتان اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، این مقاله را بخوانید! با محتوای همیشه سبز، همواره افرادی را به…
If you beloved this article and you would like to acquire far more facts about {بازاریابی kindly take a look at our webpage.